12/09/2012

Απίστευτη απάντηση της Χ. Αλεξίου σε σχόλι ο του Μανώλη Καψή*

Την εξής απάντηση στο twitter του Μανώλη Καψή* (Το Olympia εξακολουθεί να μην γνωρίζει εάν ο συγκεκριμένος λογαριασμός ανήκει στον γνωστό δημοσιογράφο, εάν είναι απλή συνωνυμία ή προβοκάτσια. Μεταδίδουμε την είδηαη μόνο επειδή απαντά η κ. Αλεξίου που πιθανότατα γνωρίζει κάι περισσότερο. Δεν είναι δυνατόν να απαντά αν δεν το έχει ερευνήσει…) https://twitter.com/ManolisKapsis έδωσε πριν λίγο η δημοφιλής τραγουδίστρια Χαρούλα Αλεξίου:

Μανώλη Καψή,

Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του. (σσΟ: Μα καλά, ειδήσεις δεν έβλεπες κυρία μου;)
Γιατί ; είπα.
Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου ;

Γιατί δεν έχω το δικαίωμα να έχω γνώμη για ότι συμβαίνει στον τόπο μου ακόμη κι αν κάνω λάθος ;
Γιατί αφού εσύ πονάς περισσότερο την χώρα από εμένα δεν έψαξες να βρεις ( μια και δεν είδες το δικό μου όνομα στις λίστες που δεν είναι δική μου ευθύνη ) το πόσο εντάξει ή όχι είμαι ;
Αν ψάξεις και εκπλαγείς θα ζητήσεις συγνώμη ;

Έχεις το δικαίωμα να διασύρεις ανθρώπους και να χρησιμοποιείς τέτοιο λεξιλόγιο χωρίς λόγο ;
Μήπως δεν είσαι εσύ αλλά κάποιος άλλος κακοήθης που χρησιμοποιεί το όνομά σου ;
Μόνο “Γιατί” έχω να επαναλαμβάνω .
Δεν υπάρχει λογική στα γραφτά σου για να μπορέσω να σε κατανοήσω ακόμη κι αν τα έγραψες εν θερμώ (;).
Μακάρι να μην είσαι ο αληθινός .
Τί να πω ;

Χαρούλα Αλεξίου

Αυτά που έγραψε ο Μανώλης Καψής στο τουίτερ του είναι τα εξής:



Manolis KapsisManolis Kapsis ‏@ManolisKapsis
αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τυπου Χαρ Αλεξίου και Γαλάνη που δεν πληρωσαν ποτε φόρο.. ειναι οι πιό σιχαμένοι
Manolis KapsisManolis Kapsis ‏@ManolisKapsis
γιατί φθάσαμε στο μνημόνιο? γιατί κάτι τσόλια σαν την Αλεξίου και τη Γαλάνη δεν πληρωσαν ποτε φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση
Manolis KapsisManolis Kapsis ‏@ManolisKapsis
οταν η Χαρούλα έλεγε να φύγει η χούντα.. το ΣΔΟΕ εννούσε?
Manolis KapsisManolis Kapsis ‏@ManolisKapsis
οσοι έχετε παλιά ρούχα τα μαζευουμε στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής για να τα δώσουμε στην Γαλάνη και τον Κότσιρα που υποφέρουν…

0 comments: